23 Nisan 2009 Perşembe

Rock Me vs. Headbanger's Ball

Çarşamba geceleri hem MTV Türkiye hem de Dream TV Metal programı yapıyor. Hem de aynı saatte. Bu nasıl bir rekabettir. Açıkçası Ben Genelde Dream TV'deki Rock Me'yi seyrediyodum. Dream TV'dekiler Türk dinleyici profilini daha iyi tanıdıklarından neler dinlediklerini bilip ona göre program yapıyolar. Genelde Avrupalı Doom, Death ve Black Gruplarıyla başlayıp Iron Maiden, Metallica ve Judas Priest'la da programı kapıyolar. Son bi kaç haftanın kesin formulü bu. Bi de altyazıyla bi sonraki grubu da söyleyip sizi ekrana hapsediyolar. MTV'deki Headbanger's Ball ise daha çok Amerikalı dinleyiciye hazırlanmış gibiydi. Birbirinden alakasız tanınmamış Noise,Emo ve Metal core gruplarını sıralıyolardu. Böylece bize kanalı değiştirmek kalıyordu. Ama son zamanlarda bakıyorum Headbanger's Ball artık iyice Rock Me çizgisine çekmiş kendini. Hele dün gece Dream'da çıkan parça 3 dakka gecikmeli Headbanger'daydı. Ne diyim güldüm biraz. Dönüşümlü izledim. Sonra sıkıldım Abbas Güçlü'yü açtım.

Hiç yorum yok: