11 Ekim 2009 Pazar

Aklıma gelmio başlık şimdi...

  • Hayatımda fazla yenilik oldu bu aralar galiba kaldırmadım.
  • Bırak kendi hayatımı etrafımdaki insanların hayatlarındaki yenilikleri bile kaldıramıyom.
  • Evde badana bitti. Artık yepyeni bir evim var sanki. Bir de perdem var ya. Çarşaf asıyodum yıllarca perde görevi görsün diye. Artık bildiğin düz perdem var. Baktıkça şaşırıyorum.
  • Araba hala parkta duruyo. Tam salağım ya. Şöyle sürerken yanımda durcak birisini bulamadım bi haftalığına ki alışayım arabaya. Bilmiyom bi çözüm bulacam. Yatıyo resmen araba otoparkta boşyere.
  • Megadeth Endgame dinliyom. Kritik yapacam da daha özümseyemedim ama süper olmuş. Tekrar Hoşgeldin Dave baba. Sen hiç gitmemiştin ki zaten.
  • İşyerinde garip hissediyom. Biraz sıkıldım sanki yaptığım işten. Moralimi bozacak bikaç şey de oldu. Bu kadar kolay motivasyonumu kaybedeceğemi sanmıyodum.
  • Dune Çocuklarını bitirdim en sonunda. Serinin 3. Kitabı da bitti. Kaldı 4 kitap. Şu hanedanlar ve cihadlar serisini okuyup okumayacağımı bilmiyom. Frank Herbert yazmadı zaten onları. Bilmiyom. Kabalcı 4. kitabı da çevirsin bakarız.
  • Dune gezegeninden çıktım sonunda daha farklı şeyler okuyasım var. Nick Cave'in Bunny Munro'nun ölümünü aldım. Ona başlayacam akşam.
  • Kasım ayında deli gibi konser var. Eskiyle Yeni Blogunda okudum. Biletixe saldırdım sonra. God is an Astronaut'a kesin giderim. W.A.S.P.'ı bilmiom ama My Dying Bride'ı kaçırmayayım artık. Çoluk çocuk olcak ortada biliom ama napiim. W.A.S.P.'a da mı gitsem naapsam.

Hiç yorum yok: