16 Mart 2009 Pazartesi

MY DYING BRIDE - An Ode to Woe


Evet ben bu aralar MDB'ye pis taktım..Hadi hayırlısı. Aslında bu albümü gördüğümde aklıma 8 sene önce Fransa'da gezip tozarken bütünlemeye kaldığımı öğrendiğim gün geliyo. Hemen İstanbul'a dönüp bütünlemelere çalışmaya başlamam gerekiyodu. Ve ailemin de bunu öğrenmesini istemiyodum. Bana verdikleri parayla yeni bi uçak bileti aldım. Bu arada şu gençlik kamplarına gitmiştim Fransa'da. Oradan da ayrılıp Lyon'a gittim. Lyon'da bi otel odasında kalıyodum ve cebimde pek bi para kalmamıştı. Uçak bikaç gün sonra kalkacaktı. Ve benim İstanbula dönüp ders çalışmam gerekiyodu. Ne yapıcağımı bilmiyodum. Lyon'da dolaşırken bi müzik markete girmiştim böyle 3 katlı falan. Ve orada Voice of the Wretched albümünü görmüştüm. Ve hiç düşünmeden cebimde kalan son parayı bu albüme vermiştim. Hayatımda o kadar heyecanla dinlediğim başka albüm olmamıştı. Havaalanına gitçek param yoktu. Hatta İstanbul'a döndüğümde yiyip içecek param bile yoktu. Bütünlemeye kaldığımı bu yüzden İstanbul'a döndüğümü param kalmadığını falan aileme aileme söyleyemezdim. İşte böyle bi haleti ruhiye içinde Voice of the Wretched'i dinledim. Hala da yeşil kapağına baktığımda CD'nin çok mutlu olurum. Fransa'da son paramla aldığım benim için en büyük hatıra.

Voice of the Wretched kadar kaliteli bi konser kaydı değil An ode to woe. Hatta kötü çaldıklarını, Aaron'un çoğu yerde detone olduğuu bile söyleyebiliriz. Gitarın sesi iğrenç geliyo falan bissürü şey. Ayrıca daha kemancı hatun katılmamış gruba. Şu yeni basçı kız Lena mı ne işte o var. Zaten introduce ediim size dio Aaron paşa. Neyse ses kalitesi mükemmel olmasa da Playlist mükemmel. Hatta olabilecek en sayko playlisti hazırlamışlar. Ben zevkle dinledim. Şiddetle Öneririm.
  1. To Remain Tombless
  2. My Hope, The Destroyer(!!!!!!!!!!!!!)
  3. For You
  4. The Blue Lotus
  5. Like Gods Of The Sun
  6. Catherine Blake
  7. The Cry Of Mankind
  8. The Whore, The Cook & the Mother
  9. Thy Raven Wings
  10. The Snow In My Hand
  11. She Is The Dark (!!!!!!!!!!!!!)
  12. The Dreadful Hours
  13. The Forever People

Hiç yorum yok: