23 Eylül 2009 Çarşamba

Detekt bilmemne

Ya geçen gece (tam olarak 22 eylül 2009 gecesi) saat 11 sularında uyku tutmayınca televizyonu açtım (evet saat 10buçuk gibi yatıom ben sabahın köründe kalkıp bütün gün işte koşturduğum için yorgun oluo bünye evde de yalnızım sıkılıom haliyle, erkenden yatıom..ne var yani). Dream tv'de Punkart die bi program vardı. Pek tarzım olmadığı için izlemem. Ama orada bi grup vardı. Böyle akerdeon, klavye davul, Yann Tiersen tarzı süper bi müzik. Grubun adını hemen not almaya çalıştım. ama bööle uzun garip bi adı vardı. Yazdım kağıda ertesi gün mutlaka araştırayım die ama google bulamadı. Ya uykusuzluk mamurluğu yanlış yazdım ya yanlış gördüm..Bulamadım işte sonuçta. Adını ben Detekt Ivbyeran diye yazmışım. Bilen varsa yardımcı olsun. Gecenin o saatinde bana çok güzel gelmişti yaptıkları müzik. Bi de ayık kafayla dinleyeyim.

2 yorum:

Ben Deniz dedi ki...

sanirim bunu ariyorsun:
http://www.detektivbyran.net/

yberian dedi ki...

Teşekkürler. Bu kadar geç cevap yazdığım için özür.