6 Eylül 2009 Pazar

Tekrar bişeyler yazma zamanı

  • En son temmuzda yazmışım bişeyler. Elim gitmiyo bitürlü klavyeye. Aklıma bissürü şey geliyo yazacak ama toparlayıp yazamıyom. Neden bilmiyorum...
  • Artık tekrardan bişeyler yazmam gerek. İyice birikti herşey.Nerden başlasam bilmiyom.
  • İş..Evet..İş..4 aydan fazla oldu çalışıyom. Heralde en uzun süreli çalıştığım yer oldu bu. Alıştım da işin kötü tarafı...Beraber çalıştığım insanlara; masama; yaptığım işe...Böyleymiş demek ki...
  • Artık işte de anladılar. Sen niye sapsın?? Sen evlenmeyi düşünmüyon mu?? Sadece bitanesi anladı. Senin anlatmadığın bişeyler var dedi. Seni çok pis bıraktılar di mi dedi. Bişey demedim. Konuyu değiştirmeye çalıştım. Aslında artık diyecek bişeyim yoktu....Kumdan kaleler....
  • Onun dışında neler var başka....Televizyonda bi reklam dönüyo. Acaip sinir oluyom. Alın verin ekonomiye can verin diolar. Çok garip yaa..Gerçekten hiç utanma arlanmaları yok galiba. Gözlerini milletin cebindeki son paraya dikip git bununla sakız simit falan al ekonomi canlanır belki diolar. Resmen...İşten çıkarmayın, asgari ücreti artırın ekonomiye can verin desenize göt oğlanları.
  • Bu arada eski emektar Pentium 4'le vedalaşmak durumunda kaldım. Artık taşıyamadı beni. O kadar alışmıştım ki ipnetora... Dile kolay 10 yıldır beraberiz. Sayısız format sayısız oyun gördü..Onlarca kızla chatleştim, ilk terkedildiğim maili onun üzerinde okudum (evet ben maille de terkedildim ilginç di mi). Geçenlerde kendisi yine kitlenmiş bi virüsle boğuşuyordu. Bi format zamanı geldi derken Kadıköyden geçiodum. Şu laptop fiyatlarına bakayım derken elime bi Acer tutuşturdular geldim eve.. Aldım verdim ekonomiye can verdim. Hayırlı uğurlu olsun; nice on yıllara....
  • Galatasaray süper oynuyo bu arada. Bööle ağzım açık izliom. Bu sene bi kaç kupa alcak mıyız ne...Mor forma almaya gittim geçenlerde kalmamış Medium boyu..Large'ı da dizlerime gelio(evet 1.67 boyundayım; senelerdir 1.70'e yuvarlanır die bekliom olmadı.).
  • Katatonia stüdyodaymış. Pek çok şarkının kaydı bitmiş. Porcupine Tree ve Megadeth yeni albüm çıkarmış. Bi dinleyeyim yazarım buraya bişeyler heralde.
  • İzmir'i özledim..
  • En sevdiğim arkadaşlarımdan biri evlendi geçenlerde. Resmi olarak ilk kez bi düğüne davet edildim. Altın falan taktım. Değişikti. Ama çok sevindim çocuk için...
  • İzmir'i çok özledim
  • Bayramda arabam gelio..Renault Europe. Babam kendine bi araba aldı eskisini bana getirecek.Ben hala İstanbul trafiğinde ders almadım. Bilmiom ne bok yiycem.Ama güzel olcak lan.
  • İzmir'i bayaa özledim ya...

Hiç yorum yok: