22 Mayıs 2010 Cumartesi

Sonbaharı Özlemişim

Demin dışarı çıktığımda anladım bunu... Yağmur yağmış, yollar ıslak, hava da biraz soğuk. Üzerine bişey alarak çıkçaksın illa ki...Cumartesi olmasına rağmen Ortaköy çok kalabalık değil. Trafik yok... Gürültü hafta içindeki gibi. İnsanlar ellerinde alışveriş torbalarıyla eve gidiyor. Geceyi dışarıda değil evlerinde geçirecek belli ki çoğu...Garip bir huzur duygusu sardı beni... Sanki üniversiteye yeni başladığım günlerdeki gibi..Yeni bişeyler vardır hani onun heyecanını duyarsınız. Sanki işe yeni başladığım aylardaki, o karanlık kıştan önceki günler gibi... Yeni bişeyler var. Umudum var gibi...

Yarın hava düzelecek biliyorum. Güneş, sıcak, ter ve o sokakların yapış yapış kokusu geri dönecek. Ama biraz olsun o kokuyu tekrar duyabilmek...O umudu tekrar hissedebilmek, tekrar mutlu olabileceğimi hayal etmek...O bile yetti....

Daha koskoca yapış yapış bir yaz bekliyor beni... Ne heyecanım var ne de başka birşey. Sokaklardaki o sonbahar kokusunu daha çok uzun zaman duyamıycam....

Hiç yorum yok: