21 Haziran 2009 Pazar

Illumion - Hunting For Significance (2009)


Geçenlerde işteyken gelmeyen bi kargo için Hollanda'yı aradım. Aslında amacım açıp kardeşim niye yollamıonuz kargoyu, beklioz kaç gündür, işinizi ciddiye alın biraz lan diye çemkirmekti. Ama telefona çıkan Hollandalı kız o kadar tatlı konuştu ve o kadar tatlı bi sesi vardı ki...Siktiret kargoyu yaaa, canın sağolsun mealinde bişeyler diyebildim. Galiba bu milletin hatunlarının sesinde bişey var. İnsanı alıp götürüo. The Gathering'in Anneeke'i, Within Temptation'un ı Sharon'u, bi de adını bilmediim sittin tane Hollandalı Gothic Metal grubunun vokalistleri. Gerçekten harika sesli hatun vokalistler yetişio. Illumion da bunlardan bi tanesi. Albümü Bunaltı'da dolanırken gördüm. Sadece tarzına bakarak indirdim. Jaz etkileşimli Progresif Metal diyo. Tabi Progresif Metal biraz iddaalı kaçıo ama Progresif bişiiler var. Konservatuar mezunuymuş bütün elemanlar. Vokalistleri Esther Ladiges'in sesi olağanüstü. Bi de female vokal olgusunun sadece symphonic ve gothic metal'de kullanılmasından benim gibi bıktıysanız mutlaka dinleyin. Hunting for Significance ilk albümleri. Daha önce bi demoları varmış ama bilemiom nasıl bulurum ya da bulmak ister miyim..Şarkı sözleri aslında yaşlarına göre artist biraz. Bayaa bi edebiyat seviyo elemanlar: Oscar Wilde, Edgar Allan Poe, Virginia Woolf, Charles Dickens, William Blake, William Butler Yeats, Lord Byron, Shakespeare okuyoruz demişler. Şarkı sözlerinde bunlardan etkilendik demişler. Ben dinliom kesintisiz bigündür. Öneririm.

Hiç yorum yok: