13 Temmuz 2009 Pazartesi

Albüm Yapın Lan!!!!

Sinirim bozuldu aynı şeyleri dinleye dinleye..Listeyi veriyom...Bu elemanlar hemen albüm yapsınlar.Daraldım valla..
  1. Katatonia: Kaç sene oldu lan..Naapıolar bu herifler..Çoluğa çocuğa mı karıştılar?Baktım sitelerine yok aslında çok önceden albüm hazırlamaları gerekmiş falan filan. Napıonuz olum siz??
  2. Bruce Dickinson: Ya 30 yıldır Iron Maiden..Tamam iyi güzel de baydım walla..Dağılsın artık. Bruce Dickinson Solo albüm yapsın. Chemical Wedding ayarında olsun. Roy Z de çalsın albümde..
  3. Tool: Ya sıkıştırmaya gelmez bunlar...Geç olsun güç olmasın ama olsun..RESPECT!!!!
  4. A Perfect Circle: Birleşip bi albüm daha yapsınlar, İstanbul'da konser versinler. Paz de gelsin. Ama sonra dağılsınlar, MJK de Tool'a odaklansın. Puscifer de dağılsın mümkünse..
  5. The Tea Party: Bunlar da birleşsin tekrar bi albüm yapsın. Jeff Martin'in solo albümleri bok gibi..
  6. Megadeth: Dave baba geliyo biliom da sabrım kalmadı valla...
  7. Louise Attaque: Çok özledim lan sizi..Duygulandırıonuz beni ibneler. Eski anılarım depreşiyo sizi dinleyince ama olsun bi albüm daha yapın.. Ben anlamsız anlamsız mutlu olayım...Sonra hüzünleneyim filan...
  8. Noir Désir: Ölenle ölünmez Bernard...Her ne kadar sen öldürmüş olsan da...Olsun bi albüm daha yap..Benim gözümde masumsun..
  9. Opeth: Siz de boş durmayın. Daha yeni albüm yaptınız ama olsun. 6 ayda bir albüm yapın siz...Çalışın Çalışın...
  10. Anathema: Kayıp valla.. Ne lan o Hindsight mı ne...Bilioz zaten o şarkıları..Ne tembel ne yaramaz adamlar çıktınız. Olum siz değil misiniz A Last Good Bye, Release, Regret gibi şarkılar yapan..Napıonuz siz..İçkiye karıya kıza mı verdiniz kendinizi...

Hiç yorum yok: