5 Temmuz 2009 Pazar

Yann Tiersen - C'était Ici (2002)


Bu hafta sonu yine aynı asosyalliğimle evde otururken lan ne dinlesek de geçse zaman diye düşündüm...On binlerce mp3'e öyle mal mal baktım başta...Arasından en son sırada olanı seçmeye karar verdim. İyi bok yedim tabi...Ya bu adamın müziğinde böyle garip bişey var anlamıyorum. Böyle şarkıların en coştuğu yerlerde benim içimi bi hüzün,melankoli kaplıyo. Şarkı hızlandıkça daha da duygusallaşıyo. Hele yaylılar falan giriyo arkadan..İyice deliriyom o zaman.

Şimdi baktım biletine 24 Temmuz 2006'da konserine gitmişim. Allahım ne konserdi yaa. O zamanlar daha yeni yeni Godspeed you Black Emperor'a falan alışıom...Seviyom tabi..Şöyle bi grup gelse de böyle kendimden geçsem falan diyodum..Abi adam direk Post Rock yapmıştı o gün sahnede. Keşke başka bişey isteseymiş Allah'tan..Aslında istemiştim de bu oldu...Neyse sonrasında sahne arkasına gitmiştim, biletin üzerine Merci yazıp bi imza karalamıştı..

Neyse...Bu albüm de konser albümü...İçinde herkesin ezbere bildiği Amelie Soundtrack'tan bi kaç parça var...Valsleri koymuş sadece. Geri kalan önceki albümlerden. Toplam 28 şarkı var. En gaza geldiklerim Rue des Cascades üstüne La Rupture kısmı...Tabi tek başına keman soloları da çok fena..Sur le Fil özellikle...Ama ne biliyim Yann Tiersen işte bütün şarkıları o kadar güzel ki.... Ben bu hafta sonu nasıl geçer lan evde otur otur diye düşünürken bitti bile...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yann Tiersen'in bu sarkisinin ustune sarki tanimam.

http://www.youtube.com/watch?v=CgYnRh8ACGQ

enginfirol dedi ki...

Sur le Fil-AmeliE...Çok ama çok severim...