1 Kasım 2009 Pazar

Ekim de bitti....

  • Zaman harbiden hızlı geçiyo.İşteki 6. ayım. Ne zaman işe başladım ne zaman 6 ay oldu lan?
  • İş arkadaşlarının yoğun baskısı ve zorlamasıyla araba kullandım sonunda..Son bi haftadır işe arabayla gittim geldim. Kendime şaşıom..Meğer kullanıomuşum ben araba..İstanbul trafiğinden o kadar korkmuştum ki..Asla kullanamıycam zannediodum. Bildiin E-5'te gidip geliom arabamı sewiom falan...
  • İş yerinde son 1 aydır elle tutulur hiçbir iş yapmıorum açıkçası. Kendimi acaip işe yaramaz hissetmeye başladım. Bu arada bi iş görüşmesine gittim. Orayı da ben sewmedim. Ciddi iş arayışımın başlaması gerekiyo...6 ay sürse iş bulmak 1 yıllık tecrübe işte sana...
  • Katatonia yeni albüm çıktı...hööööeeeeehh demek istiom. son 3 yıldır bekliodum ben bu albümü...Great Cold Distance'ı çok sewmiştim ama bu o kadar çarpmadı başlarda. Yannız çok sağlam altyapı yapmışlar, uğraşmışlar bariz. Bunun da kritiğini yapacam.
  • Kritik yapmıom lan aylardır aklıma gelmişken. Ha ben kimim ki kritik yapacam da....Ne biliim güzel oluo yazıom falan..
  • Slayer da albüm çıkarmış. Yaşlandım Slayer için ama olsun dinlemekte yarar var.
  • Tam zamanında araba kullanmaya başladım. Metrobüse binmiom Domuz gribinden korunuom)) Aslında metrobüse binmeyerek her türlü hastalıktan korunuom..
  • Choke'u izledim geçenlerde. Bir Fight Club diil tabi ki ama çok eğlenceliydi. Keşke kitabını okusaydım önce.
  • Looking for Eric'i de izledim. Süper film...I'm not a Man,I'm Eric Cantona!!! Hasta oldum repliklere yaa...
  • Bu ay yaşadığım kayda değer başka bişii yok sanırım.

Hiç yorum yok: