7 Kasım 2009 Cumartesi

İlk Kaza

Ehe...İlk kazamı yaptım Perşembe akşamı...Araba sürmeye iki hafta önce başladım. Araba geldiğinden beri 1 aydır karantinaydı. Sürmeye bitürlü yemiyordu. Hatta arabayı İzmir'e geri göndermeyi bile düşündüm. Ama iş arkadaşlarının gazıyla kullanabildim en sonunda. Hatta hoşuma bile gitti. Acaip gaza gelip kendimi bi hafta içinde usta falan sandım. Tek elle falan sürüom artis gibi...Neyse...Perşembe akşamı olmuş, böyle katatonia dinleyerek ewe geliom. Yorulmuşum İstanbul trafiği zor tabi....Otopark'a girmek için Ortaköy'ün o iğrenç dar sokaklarından birine girdim her zamanki gibi...Tek yön olan sokaklardan karşıma bi kadın geldi. Yol benim hakkımdı ama kadın geri al babında bir el hareketi yaptı. Şimdi karşımda kadın acemidir dedim. Sen nesin e be geri zekalı. Zaten o ters yöne girmiş yol senin hakkın. Geri geri de gitmeyi daha öğrenememişsin. Artık nasıl kendine güven gelmişse geri geri gitmeye başladım. Gacırt die bi ses duyunca bütün gerçeklikle; daha geri geri gitmeyi bilmediğimle, aynayı kullanmayı bilmediğimle ve ortaköyün ara sokaklarına arabalar çarpsın diye anlamsız demir çubuklar diktikleri gerçeğiyle yüzleştim. Tampon çıkmıştı bile. İşte ilk yalnız başıma ilk kazamı yaptım. Tamir ettirdim bugün itibariyle. ama bilmiom biraz kendime güvenimi kaybettim sanırım. Umarım tekrar karantinaya almam arabayı.

3 yorum:

lordofdrinks dedi ki...

ya olum ben sana yardim edecektim bu araba konusunda oyle bi soz vermistim di mi?

hic vaktim yok ya harbiden gotumden kan alıyolar doktorada ne menem biseymis bu sorma..

yberian dedi ki...

Hayatın yalan senin))) yok hoca önemli diil...oldu bitti...geri geri gitme çalışmam gerekio biraz o kadar...

lordofdrinks dedi ki...

olum aynaya bakarak geri gidilmez zaten :) soyle atican elini yan koltukta hatun varmis da kur yapiyormussun gibi o koltugun arkasina sonra kafayi arkaya dogru cevirip bakara gidicen :) buna da biraz calismak lazim tabi evet hehe kolay gelsin