20 Kasım 2009 Cuma

...


  • Bişeyler yazmam gerek ne yazacağımı da tam bilmiyorum
  • Yunanistan'a gidecektim bayram tatilinde. Olmadı. Acaip bozuldum.
  • Araba kullanmaya devam ediyorum ama trafik olayı baya bi darladı beni... bi çözüm bulmam gerek. Ara yolları falan öğrenmem gerek.
  • İzmir'e gidecem galiba bayramda. Aslında ilk defa özlemedim. Şu anda gitmek istemiyodum.
  • Sabah akşam Katatonia dinliyorum. Bilmiyorum noolcak ne zaman baycam..Baycak gibi de durmuo.
  • Beyaz Zenciler'e başalayabildim en sonunda. Underground hayatın tüm pisliğini ve güzelliğini birinci ağızdan dinlemek. Tek tanımı bu kitabın. (Şiddet*Tavsiye)
  • İzlemediğim bissürü film oldu. Yine deli gibi biriktirdim. Aslında bayramda kasıp onları mı bitirsem?
  • Dune Tanrı İmparator çıkmış Kabalcıdan. Kabalcı çevirileri süper. Ancak Dune'a sardım mı bırakamıyorum. Yine de heyecan yaptım. Beyaz Zenciler'i harcayayım ona başlıycam
  • Galiba birisi var. Uzun zaman sonra heyecanlanıyorum.
  • İşimden nefret etmeye başladım yavaş yavaş...Aslında uzun uzun yazmak istiom hakkında ama başlarsam bitiremiycem gibi...
  • Şimdilik bu kadar sanırım.

Hiç yorum yok: